Kizlar 8 haftalik hamileyim oyle gazim var ki kusturuyo beni gaz , doktor ultrasonda bebegi zor gordugunu soyledi gazdan magnezyum verdi rahatlatir dedi ama hic faydasi yok egzersiz yapiyorum yine olmuyor bitkisel biseyler yokmu yasayan var mi bu durumu 😥