Busra0710 Belirtileriniz nelerdi, ne taraftaydı bebek. Bu gibi şeyleri bizimle paylaşır mısınız ☺️ bende 9+3 üm
MeliSeliMelih Busra0710 ekşiye düşkündüm, bebek sağdan yumurtlamış demişti doktorum rahat geçirmiştim
Busra0710 MeliSeliMelih herkes erkek gibi hissediyor hayırlısı. 4 yaşında kızım var birde ☺️ gönülde ufaktan erkek hissi var 🙊