Deryanur 5 aylik gebeyim kizlar ama bogazimda geceleri asiri bi yanma hissi oluyor kulagima kadar sizliyor neredeyse yani hasta degilim bu bilindik bogaz agrisida degil sadece kola ictiginiz zamanki asit gibi yaniyo bogazim ya sebebi nedir acaba bilen varmi
tazeanne21 Deryanur bndede ayni skinti var cnm 2 haftadr özellikle gece ve sabahlari uyaninca bogazim cok yaniyor sicak süt denedim ihlamur denedim fayda etmedi:/ snde sicak süt dene bogazi yumusatirmis belki snde fayda eder
ozgesoy28 Deryanur 9 aylık oldum iyice çoğaldı süt içiyorum sade soda içiyorum geçirmeye çalışıyorum çok kötü bi durum