Benbenim Kızlar adetim 3 gün geçti ve hamilelikle ilgili bir belirti yok. Ama yumurtlamamı gördükten 12. Gündeyim bugün. bazılarındada hiç bir hamilelik belirtisi olmuyormuş. Korkuyorum acaba dış gebelik felan olabilir mi ? Geçiren varmı ?
Betulmtn Benbenim bu işler kişiden kişiye değişiyor. Aklınıza kötü getirmeyin iyi olsun. Mesela kimyasal gebelikte hiç belirti olmazmış. Ama ben birebir bütün hamilelik belirtilerini yaşadım. Bulantım bile başlamıştı.
Gzmm34 Benbenim bunu anlaman için beta hcg baktırman ve takip etmen gerekiyor canım 2 günde bir değerinin 2 katı artması gerekiyor eğer bu şekilde artış olmazsa o zaman dış gebelik mi diye düşünmeye başlayabilirsin
Sbnm06 @Benbenim canim hamilelik belirtileri hamileligin 5. Ve 6. Haftasında kendini göstermeye başlar.yani suan hamile iseniz 4. Haftada olmaniz gerekiyorki bir belirti olmamasi cok normal
Benbenim Sbnm06 Buna sevinmelimiyim bilemedm canım iyi mi yani 1 hafta daha bekleyeyim inşallah güzel olur 🙏🏻
Gzmm34 Benbenim ben aşılama oldum testte pozitif çıktı beta baktırdım değer düşük çıkınca doktorum dış gebelikten şüphelendi 2 gün sonra tekrar baktırdım 2 kat artmıştı yarın tekrar baktırcam yine 2 kat artması gerekiyor
Sbnm06 @Benbenim yani canim eger gebe isen kii insallah öyledir belirti olmamasi cok normal daha bir belirti olmaz.5. Yada 6. Haftada belirtinin dibini yasayamaya baslarsn.Allah korusun dış gebeliktede normal gebelik belirtisi yasarsin fakat beta belli sure sonra artis gostermez gebelik sonlanir ama illaki belirti olmaz dis gebeliktw degildir ondada ayni normal gebelik gibi belirtiler olur
Benbenim Sbnm06 ay inşallah rabbim o xaman sağlıklı gebelikler nasip etsin ne diyelim beklemekten başka care yok adet olucağım gün yani pazartesi yaptım test fakat negatif çıktı
Benbenim Gzmm34 hadi ya hiç bir bilgim olmadığı için korkuyorum inşallah seninkide sağlıklı bir gebelik olur canım 🙏🏻
Gzmm34 Benbenim teşekkür ederim canım inş.Onun için sende bekleme git kanını ver tedbirini al takdirini Allah’a bırak
Sbnm06 @Benbenim güzel düşünün güzel olsun eger yoksa bile asla üzülmeyin rabbim hayirlisiyla tez vakit kucaginizi doldursun insallah:) dualarim evlat isteyen tüm güzel annelere