Mervesim Banyodan cıkar çikmaz saçimin tepesinde yaglanma oluyo ve gorseniz 15 gundur yikanmiyorum faln sanarsiniz bu 2 haftadir boyle sizdede oldumu boyle seyler?? Bide nedenini bileen??
Esraumit Mervesim o bazı sampuanlarda olur hemen tepesinde.ne kullanıyorsunuz ? Kepek sampuanı tarzı bişeymi yoksa? Head&shoulders denedm bi ara bende oluyordu.bıraktım bdaha olmadı gliss kullanın
Merrcimek Mervesim şampuan kesinlikle canım. Ben lorealin düzleştiricili şampuanını kullanıyordum çok memnundum sonra içerik mi ne değiştirdiler ortası yağlı kaldı. Bunu yaşadığımda bekardım
Mervesim Esraumit evett headen sholders kullanmistim ama daha onceden hic boyle olmuyodu yani hic banyo yapmamisim gibi cok kirli duruyo sacim anlamadim acaba hamilelikten mi diye meraj ettim bu kadar yag
Esraumit Mervesim o şampuan genelde böyle yapar siz bırakın onu ve ona bnzer içerikli ürünleri bu soylediğim marka her markette var ben cok memnunum
HicranKzn pantene micellar İle memnun kaldım bide ılık yıkadın mı iyi kurutuyor saçı. Bende sürekli yağlanma sorunu yaşıyordum şuan memnunum🤗
Esraumit HicranKzn bu oyle tümden yağlanma değil işte.sac normal duruyor.ama tepede sanki iki üç yemek kasıgı bildiğiniz yağ dokmus gibi gorunum veriyor cok feci bişey.tekrar gidip dus alma ihtiyacı duyuyorsunuz bikaç şampuanla alakalı bişey
Mervesim Esraumit hmm oncedende bu sampuani kullaniyodum boyle biseyle karsilasmadim 2 3 dur oluyo dedim heralde hamilelikten ne sekle giriyor nede yumusaklik var tepede 2 3 kasik yag resmen.