Busecnr40 ☺️ Öncelikle korkmayın🤲🏻 Allah’ın izniyle Rabbim bebeklerimize bu dünyada nefes verdiyse nasibi varsa her şekilde doğacaktır 🤲🏻 İçinizi ferah tutun. İlk üç ay ağrı sancı oluyor hatta adet olacak gibi oluyorsunuz ama olmuyorsunuz. Pozisyon değiştiğiniz zaman örneğin ayakta olan ağrınız yattığınız da oturduğunuz da hafifliyorsa büyüme sancısı deniyor. Rahim genişlediği için kasların gerilmesinden kaynaklı vücut büyüme gerçekleştirdiği için oluyormuş. Bana doktorumunda sağlık ocağında ki ebemin de dediği pozisyon değiştiğinde ağrın geçiyorsa korkma oldu. Bol su içeceksin 2.5 litre en az dediler. Ve mümkünse kendini yorma dediler. Doktorum ilk üö ay yürüyüş yasakladı bana. Kendini zorlamayacaksın sonra zaten her gün otuz dakka yürüyüş isticem senden dedi. Demem o ki Allah korusun kanamanız kahverengi lekelenme vs olmadığı sürece bu ağrılara normal diyorlar 👍 endişelenmeyin bebeklerimiz hissediyor stres olacağınız birşey yok Allah’ın izniyle 🤲🏻