İnşallah bir şey yoktur canım benimde aynı boğazımda kuruluk var sabahtan beri baktım beyaz olmuş üzeri sanırım bademciklerimde enfeksiyon oluşuyor hemen her şeyi koronaya yormayalım hele de biz hamileler olarak her şeyi koronaya bağlamayalım stres yaparız bebeklerimiz etkilenir Yoksa