Ben 10 ay önce şehir hastanesinde doğum yaptım aşırı iyiydi doğum olsun doktorlar ve hemşireler olsun hepsi çok ilgilendi. O zamanlar daha Türkiye’de vaka yoktu şuan ne gibi önlemler almışlardır bilmiyorum ama gece 3 saatte bir gelip odamı temizliyorlardı birşey istiyor musun diye soruyorlardı özel hastanede bile bulamayacak konfor vardı son ayıma kadar hem lokman hekim hemde şehir hastanesine takipliydim en son şehir hastanesinde doğum yapamaya kadar verdim yine olsa yine orda doğum yaparım. Sezaryan oldum üstümü değiştirmek için bile hemşire ve yardımcı ablalar geldi annem yanımda olduğu halde biz hallederiz dediler. Canım cicimli konuşuyorlardı bence lohusa biri olarak bu kadar saygı ve değer görmek güzeldi. Oda ise tek kişilik ve bir evin salonu kadar kocaman içinde lavabo ve banyosu var diğer hastanelerde ortak diye duymuştum tuvaletleri yine de karar sizin inşallah doğumunuz kolay olur