Oznuryunus evet oluyor. Ama benim bebeğimin kafası gövdesine göre biraz büyükmüş. Kafasının pelvis kemiğine baskısı yani bebeğin duruşuyla alakalı bu ağrıları yaşamam normalmiş. Zaten karnım da çok aşağıda duruyor 😅 herkes doğumum yakın sanıyor. Halbuki bizimki aşağıda baskı peşinde 😂 ağrı, idrara sıkışık gibi olma durumu hepsi var bende 😁