ismayilin_annesi Sizinki de daha gelmedi dimi?🙄🤦🏻♀️Nişan,sancı,kasık ağrıları,karın ve bel ağrıları hepsi oldu ama şu bebek daha gelmedi
matruskaa ismayilin_annesi belirtiler bile yok canım hatta herkes doguma yakın enerjiktim diyor ben uykuya düştüm bu ara benide tembelleştirdi kendi gelmediği gibi😂 sanırım Haziran annesi olucaz 😄
Aliasaff ismayilin_annesi gelmedi hala doktor salı günü yatış yapıcak Suni sancı vericek haftam geçerse sezeryana almak istemiyor o da
E_S matruskaa ayni durumdayiz chok yorqun his ediyorum bir iw goruyum hemen airlawiyorum sanki ne sanci var nede biwey 40+1olduk hala gelen giden yok
Zhdsngz matruskaa bende öyleyim gelmedikçe her gün biraz daha yoruluyorum sanki boğa burcunu kaçırdık diye üzülüyorum evde erkek bir ikizler zor olacak
ismayilin_annesi Bende yalancı doğum sancıları,kasılmalar,sümüksü renkli akıntılar oluyo ama uyuyunca veya duş alınca geçiyo resmen duyğularımla oynuyo
Pinaryyim Zhdsngz bunu tek bn kafaya takıyorum zannediyodum ikizler en anlaşamadıgım burç kızımda ikizler olcak napalım artık saglık olsun 😀😀😀
ozgesoy28 ismayilin_annesi şuanlık hiç biri olmasın 4 gün sonra doğum yapcam allahın izniyle en korktuğum şey bunları yaşamak 🙈
EsraDndar Bende beklıyorum ama gelen gıden yok dıslerını çıkartıp gelecek benım kız 😂yürüyüş yapmaktan eve bıle gırmıyorum