ElisErimDeniz 33+6 benımde çok fena dün belim kasıgım sancıdan öldüm bide kayınbabam pozitif karantinadayız odada o çok şükür bız temızız çıktı ama yinede 14gün sürecimiz var evdeyiz çok korkuyorum valla doktorumda progestan kullanmamı soyledı yarın tanıdım eczaneden rica edilen artık yada annemden getırıp kapıya bıraksınlar