Bende 11. Haftadayım canım. Şuan cok cok bi şikayetim yok ama gün icinde fazla ayakta durduysam bazen bel ağrım fazla oluyor bugünde karın ağrısı oluştu sanki adet olacakmış gibi. Sonrasında pembe bi akıntı olmuş ama internetten baktığımda yerleşme kanaması diyor inşallah doğrudur 🥺🥺🥺 bende bilemedim ki