yusufbebekk447 Merhaba kızlar 😊😊ilk gebeliğim 26+2 haftalığım .karnım çok gergin ve sanki patlayacak gibi hissediyorum .sanki on tabak yemek yemişim gibi sürekli.çok yemek yiyen biri değilim size de oluyor mu ?
Smmom95 yusufbebekk447 bende 21 haftalık gebeyim ilk hamileliğim benimde çoğu zaman öyle oluyo o gerginlik şişkinlik hissi hele de yemeklerden sonra aynı şekilde çok yemediğim halde biraz yiyorum böyle sanki çoook yemişim de çatlayacakmışım gibi şuan da öyleyim mesela 😀
Ipek0z yusufbebekk447 21+6dayız aynı şeyi yaşıyorum o kadar geriliyor ki karnım yırtılacak gibi hissediyorum sürekli nemlendiriyorum ama içten acıyor sanki kaslarım yırtılıyor 🤦🏻♀️
Duygusuz yusufbebekk447 bende 27 haftalıgım bana da oluyor öyle bazen dr um bebegin kafası göbek hizasına geldigi zaman öyle hissetmen normal dedi ama bilemiyorum
Smmom95 yusufbebekk447 evet maalesef öyle bebeğimiz büyüdükçe bağırsaklarımızı kenarlara yitiyormuş ya sanırım ondandır bu his
mercimeginanne yusufbebekk447 bende geçen akşam oldu sert ve gergindi 🙈🙈 uzanınca yavaş yavaş eski yumuşaklığına döndü 😂