Soydaner 33+2 hamileyim. Mide bulantım 30 hafta gibi başladı ama çok rahatsız etmiyordu sabahları oluyordu. Şimdi sabah akşam bulanıyor. Başlarda da bulanmıştı ama ⅘/6 aylar güzel geçmişti şimdi tekrar başlayınca merak eder oldum . Haftaya randevum var .
Nursahcan Soydaner canım son haftalard abebek migdeye baskı yaptıgı ıcın oluyormus benm hic bulantım olmadı bir kere bile 39 oldum bir haftadır nadır bulantım oluyor
0Cerenk Soydaner 33+2 yim canım bende aynı şekilde, ilk zamanlarımda zor geçti son zamanlarımda zor geçiyor bulantı yüzünden😔 tek çare prilam benim için
Soydaner Nursahcan benim başlarda vardı şimdi yine başlayınca insan merak etmiyor değil bu neyin nesi diye
Soydaner 0Cerenk benimde başlarda zor geçti şimdi yine mide bulantısı mahvediyor beni. İlaçta kullanmak istemiyorum aslında bir sürü vitamin tırı vırı ilaç var bünye kaldır mıyor artık bakalım doktor ne dicek