Kevser20 canım ben 39 oldum yaşamadım ama bazı kişilerde olurmus eger tat koku olursa allah korusun virüs falan olabılır ama sadce tat kaybı ise normal bende tuz hic anlamadım snakı tuz yok gıbıydı benım için ne kadr katarsam katıyım zerre tadını almadım hatta yemeklere artık katmamaya başlamıstım vok tuzlu yapıyormusm ben fark etmıyprdum ama esım zorlanıyordu yerken