haziranin25i M_1_2 ben ayımı son adet tarihime göre hesaplıyorum 26 nisanda son adet tarihim 26 kasımda 7 ayım bitmiş oluyor bu şekilde düşünüyorum 🤗
ironbaby Mekselinda tam olmuyor, her haftayı 7 ile çarpıp sonra toplamı 30a bölerek buluyoruz. Bir ay dört haftadan biraz daha uzun
aybkkra Mekselinda bazı doktorlar sizin dediğiniz gibi hesaplıyor ama gün olarak hesaplayınca daha doğru çıkıyor
ironbaby 13te 3 aylık oluyorsunuz diye biliyorum. Daha doğrusu 13.hafta bitip 14+0 olunca ikinci trimestere yani ikinci üç aya girdiniz dedi program
Mekselinda ironbaby hıı onu öyle bilmiyorum ben böyle hesapladım doktorum onayladı son adet tarihide baz alınıyor ama kesinlikle 2. Ay bitimine doğru olması lazım
ebrussvncc AycanAycan19 aynen tam 12+6 da 90 günlük oluyor 13+0 da 2.trimester bizde şu an 13+2 yiz sizinle aynı sanırım 😅
ironbaby AycanAycan19 bu program 13+6 1.trimester 14+0 2.trimester gösteriyor. Ben geçen hafta girdim 2.ye acaba yanlış mı hatırlıyorum diye takvimi değiştirdim dediğim gibi gösteriyor
ebrussvncc AycanAycan19 hayır daha gitmedim kısmet olursa pazartesi gideceğim inşallah gösterir 😅 sizin belli mi?
AycanAycan19 ebrussvncc bn 12+1de gittim soylemedi bnde acik acik soramadim dolayli yollarla iste kalp atis hizini sordum oda kiz erkek onemli degil eli ayagi tam olsun dedi kalakaldim
ebrussvncc AycanAycan19 aynen önemli olan sağlıklı sıhhatli olması benim için cinsiyetin önemi yok eşim ve ailesi için büyük önem arz ediyor. Yoksa bana kalsa 16.haftaya kadar gitmeyeceğim
Melisaaa16 AycanAycan19 ben daha 2li taramaya girmedim, yarın kontrolüm var bakalım isticek mi doktorum bişey de dememişti merak ediyorum