Necla90 Kızlar hafta sonu alicaz ama park yatak mi sepet beşik mi karar veremedim sepet beşik kullanışsız 4 5 ay kullanırsın bebek 6 7 aylıkken kalkar düşer diyorlar kararsızim fikirlernizi bekliyorum
Duygusuz Necla90 aynen öyle kısa süreli kullanayım ama güzel gözüksün vs diye düşünüyorsanız sepet. Yok ben bikaç yıl kullanacağım derseniz park alın. İlk oglum da uygun bir park yatak aldık 4 yasa kadar kullandık hala daha saglam dı yatagımız bunda da park yatak alacagız
Ozayy Necla90 park yatak bana çok kullanışsız ve hantal geliyor sepet beşik aldım bide ayrı yeten ikea beşik aldım 👐🏻
3evlat1anne Necla90 bende ikiside var sepet beşik görüntü olarak çok güzel ama uzun süre kullanılmaz birini tercih edecekseniz kesinlikle park yatak derim
Haticekablan Necla90 Bende ilk başta sepet beşik istemiştim ama araştırınca vazgeçtim kısa ömürlü ve bebek biraz büyüyünce düşme riski varmış o yüzden park yatak aldım hem uzun ömürlü hemde işimiz bittiğinde ya da gerektiğinde çantasına koyup kaldirmak ya da taşımak mantıklı geldi
Hayriye1410 Park yatak daha kullanışlı ve uzun yıllar gidiyor diyorlar çok araştırdım prego miami park beşik aldım
-hyt Necla90 kesinlikle doğru canım oda yapmıcaksan en iyisi park yatak ben bugun şipariş verdim sepet beşiğimde var ablam verdi ama onu salonda kullancam gözümün önünde dursun diye ama hareketlenmeye baslayınca tek bırakamazsın sepette
Zynpela Biz de çok araştırdık ve park yatak çok önerildi kraft clipso 2 aldık bakalım inşallah memnun kalırız..