Oncelikle Ne güzel his rabbim isteyen bekleyen dua eden herkese en güzel şekild e hayırlısı ile nasip etsin.
20.11.20 sabah 8.45 de doğdu benim minnak oğlum sezeryan doğum yaptım planlı bir sezeryan di benim ama çok bekledim bir nisan bir emare görürmüyüm diye ama olmadı. Neyse çok şükür kavuştuk spinal sezeryan oldu doğumum merak eden varsa diye iğne acıtmıyor uyuşukluk gecince biraz bel ağrısı oldu bende bas agrisi olmadı oğlum 38+6 günlük 3345 kg doğdu şimdi yanımda uyuyor bunu demeyi çok istemiştim rabbim nasip etti çok şükür 😊😊
Tavsiye belki yardımı olur diye bana iyi gelenler depend gerçekten çok iyi 1.5 günde çıktık hastaneden bol su bol rezene bol kayısı bütün ihtiyaçları karşılıyor sezeryandan sonra. Allah bütün doğum yapacak olanların yardımcısı olsun ne sezeryan ne normal doğum hepsinin sonu evladına kavuşunca aynı isteyen herkese nasip etsin.