Hayalim_s Göbeğim çıkması benim hayalimdi😅yok denecek kadar az göbeğim var hiç çıkmıycak galiba 9 ayımda bile olmıycak heralde göbegim😔
Serifeee92 Hayalim_s yaa bende 5. Ayıma gircem benimde yok hiç sanırım olmıcak da böylede paranoyak oluyor insan acaba iyimi büyüyormu falan doktora gidene kadar canım cıkıyor 😔
Haticeyuce31 Hayalim_s ic kwrniniz genismis demekki canm hamilelikte herkesin tek istegi gobegim çıksın ama iste bazen olmuyor oğlumda 6 aylikrdi çıkmaya başladı simdi 8 haftalik hamileyim bundada daha şimdiden küçücük göbeğim çıktı bile hepsi bir olmuyor demekki
melegiiimm Hayalim_s ilk gebelikte genrlde gobek olmuyor. Bendede olmamisti 9.ayimda 5.ay gibi gobegim vardi.ama suan 2.hamileligim 4 aylik olduk gobegim simdiden cikti herles anliyor artik😀yani muhtemal 2.vide seninde cikacak
Fatma66 Bende 29 haftalığım benim de yok gerçi bebeğim sağlıklı olduktan sonra büyümemesi işime geliyor 😅😅 sağlıkla gelsinler.
R3d92nd0sn Bende 7 ayimdayim göbeğim hiç yok ama bebeğimin sağlığı kilosu gayet iyi bazi kadınlarda normal görülen birseydir rahatsızlığınız yoksa göbek sorun olmaz
Merveaydinnil Hayalim_s kac kilo aldiniz ki.Bende 4 bucuk ay oldu cikti gobegim 🙈 ama 5 kg aldim simdiden