Yarın Koşuyolu Medipol Hastanesinde sabah saat 9 da sezeryan doğuma giricem. Bikaç gün sonra doğum hikayemi de paylaşmış olurum🥰 Dua edin kızlar🙏🏻 9 ayım burda doğum hikayelerini okuyarak geçti. Birçok şeyi burda sizden duydum, deneyimledim. Şimdi sıra doğumda😊 normal doğumu çok istedim ama çatım uygun olmadığı için olmadı🤷🏻♀️ 39+1 de sezeryanla kavuşucam kızıma…Doğum hikayemle tekrar burada olacağım🥰