O kadar zalim ve tutarsız bir sistem ki bu… Anlatmaya kelimeler yetmez geçen gün hesapladık eşimin maaşından devlet o parası bu parası deyip türlü bahanelerle 1400 liranın üzerinde kesinti yapıyor ve bizler sağlık hizmetini bile insan gibi alamıyoruz! Özel hastanelere bir güler yüz için para döküyoruz. Memleketin insanı hizmet alamıyor çok yazık! Ne yapsan boş bunlara canım şikayet filan da hak getire bende bir kere gittim devlete,şikayet ettim sonuç? Sonuç yok…🤷🏻♀️