Hanımlar merhaba
13+4 haftalık hamileyim 12. haftadan beri kuyruk sokumu ağrım var doktorum sürekli yatıp oturuyorsan normal dedi o zaman dedim normal çünkü boyun ağrımdan dolayı nerdeyse bir aydır hep yatıyorum ama dün hafif tempo yürüyüş yaptım yine ağrıdı 🤢 anlamadım ki bir türlü biraz ayakta kalayım ağrıyor azıcık oturayım ağrıyor sert bir zemine oturduktan sonra kalkarken ağrı oluyor hamilelikte kuyruk sokumu ağrısı olduğunu biliyorum ama bu kadar erken tahmin etmiyordum sizlerin kaçıncı haftada başladı ağrınız?