Kan basıncından kızlar ayakta da kalınca daha artıyor ben şimdi 37.haftadayım eğer bide ödem varsa basma üzerine fena hani 🤨ama illaki kalınıyor ayakta onu da akşamları ılık suya tuz koyup içinde biraz bekletince kan akışı dğzene giriyor her akşam deneyin derim bi inşallah faydasını görürsünüz 😊