Kızlar ben son 3 aydır 33 34 36 günde adet oluyorum bu ay 23 cü gün bugün daha ama bel agrısı kasıkta agrı göğüs agrısı çekiyorum sanki her an adet olucakmışım gibi hissediyorum bu arada yumurtlamam adetin 14 cü günü oldu sizce bu ay erken mi adet olucam o yüzden mi böyle yada gebelik belirtilerimi bugün bi videoda duydum gebeliğin ilk haftalarında erken belirti olarak idrarda tortu gibi toz gibi şeyler oluyormuş lh testi yaparken dikkat ettim benimkindede var 🥺🥺