Kizlar merhaba ramzi teorisi diye bir yöntem duydum cinsiyet tahminlerinin yuzde 85 tuttugu falan soyleniyor dogruysa yuksek bir oran 😀 kesenin icinde bebeğin konumundan ziyade plasentanin bulundugu yere göre tahmin yapiliyor arastirip buraya kadar anladim amaa plasentanin nerede olduğunu goremiyorum ultrasonda parlak kisim diyo fakat ben oyle bir alan goremedim varsa plasentanin yerinden ramzi teoreminden anlayan tecrubeli anneler bakabilir mi 🙏😍https://hizliresim.com/PtbJTj