Aleyntokyo aynen oyle doktorum Allah’tan cok rahat bir insan. Ki ben kendisini benim gecmis rahatsizligimda ameliyatimi yapan doktorlarla ahbapligindan,ayni hastanenin doktorlari olmalarindan ve bir terslik yasarsak danisabilirliginden oturu tercih ettim. Cok sukur beni gereksiz hicbir teste, birseye yonlendirmedi, kaygi duyulacak bir sey yasamadik yasamayiz da insallah. Bana o cocuk dogacaksa sen sokakta yururken de dogacaksa dogar, icgudusel bir sey zaten, biz destek oluyoruz aslinda anneye surecin saglikla gitmesi icin demisti. O gun daha da emin oldum kendisinden 🤍 kuzeninizin hikayesi de cok tatli, saglik olsun da gerisi hikaye gercekten