Merve43 Hamileanne çok çok üzüldüm. Bol bol dua edin mucizeler en umutsuz anda gelir. Insallah bri mucize olur bebeginiz hayata tutunur 25 haftalık doğup kocaman olmus bir bebegin annesi vardi bu platformda. Kalbi attıkça umut var
Yeliz4 Hamileanne yaaaa şu an kendimi hissediyorum sizde çok geçmiş olsun rabbim sağlıkla inşAllah kucağınıza almayı nasip etsin benim de en son 20 kasımda detaylı ultrason da 1 cm açıklığım vardı şu an 22+2 günlüğüm ve genelde hep ayaklarımı uzatıp yatıyorum bebeğinin durumu nasıl küveze mi aldılar yavrum yaa bana ne önerebilirsiniz
M3ltm Hamileanne umarım sizin sağlınız ve bebeginiz sağlığı iyidir benimde bugn 21+4gün dokturm erken doğum riskin var dedi ne zaman olup olmacagı belli değil diyor bende sizn endişenizi ve korkularınızı anlıyorum umarım bebeginiz ve siz sağ salim evinize gitmeyi Rabbim nasip etsin içini ferah tut bol bol dua et herşey Rabbimden geliyo o ol dediğin de herşey oluverir bende belki 20li haftalarda zorunlu olarak doğumun gerçeklecek umut her zaman var umudumuzu yitirmeyelim
Ipek0z Hamileanne benim eltim altı aylık doğurmuş, şu an ikinci sınıfa gidiyor gayette sağlıklı, inşallah sizin de bebeğiniz sağlıkla büyür hayırlı uğurlu olsun 💙
Rmysalii Hamileanne çok internette okuyorum bu şekilde doğum yapıp sagliklica kucağına alan. İnsallah sizde tez zamanda kucağınıza alırsınız
eddaaa Hamileanne Belirtilern neydi canım bnimde var erken dogum riskim cok korkuyorum, belimde sürkeli agrı var kasıkta hafif agrılar. Wc giderken cajinamda agrı hissediyorum hafif caplı. Rabbim şifasını versin icini ferah tut inş cok iyi olucaksınız dua edicez sizin icin ❤️
Deletedmom15 Hamileanne canım uzmek icin anlatmayacm lutfen yanlis anlama gecen sene 30. Haftamda buyuk bi saglik sorunu yuznden erken dogum yaptim normalde 30. Haftada cok yasayan bebek olur ne yazikki benim oglum 2 gun yasayip vefat etti halbuki 24 haftalik dogan kuzenim var benle yaşıt 23 yil onceki tıbbi imkanlarla hayatta kalmis yaşatan allah alan allah sakin umutsuzluga düşme hic bir gebelik hic bir bebek bir olmaz elimizden gelen birsey yok dua etmekden baska umarim sen yavrusuna kavusanlarin arasina girersin
Mekselinda Ya size dua etmek istedim allahım bebeğinize sağlık size sabırlar versin inşallah rabbim size bağışlasın. Ben anne kokusunun çok özenli olduğunu düşünüyorum ona bi yemeni yada kokunuz olan birşeyi hemşireler yanına koysun Allah’ımdan Ümit kesilmez🙏🏻