Seduru pinar55 genel de onu 16. Haftadan sonra veriyorlar ama bilemedim ilk üç ay folik asit vermişlerdi bana
dugmeninannesiii pinar55 değerin düşükse veriliyor canım benim d3 çok düşük olduğu için 8. Haftamda başladım bende
Basak0503 pinar55 canım ben 5 haftalığım bana da doktor d3 verdi ekmeğe 5 damla damlatıp yiyorum seninki de öyle mi. İlaç veremem o yüzden damla vericem demişti doktor
pinar55 plakayerli değerim 16 çıktı. Folik asit kullanıyorum normalde. Doktor değerime beklediğimden iyi çok düşük değil ama yinede kullan dedi. Ama üç aydan sonra başlayanları duyunca da aklıma takıldı
Zeynoveannesi pinar55 canım ben 17haftalık hamileyim en başından beri kullanıyorum neredeyse 9damla 🙄