Benimde bugün kontrolüm vardı. 16+5 olduk şükür. Faha önce doktorum hiç tahminde bulunmadı. Bugünde kız diyelim ama 21. Haftada ayrintilida tekrar bakarz dedi. Değişme ihtimali var mıdır. Yada aramızda değişen oldu mu cinsiyeti böyle. Tek sağlıklı olsun da emin olunca bende kararsz kaldm.