Nurkiz Hanımlar 13+4 hamileyim.kalbim asırı hızlı carpıyor.sol tarafıma yatamıyorum sesinden rahatsız oluyorum hele gece hiç yatamıyorm sola yatıp.sizde de öyle mi ?
Nurkiz Busra34ybg bende de mi panik atak var acaba ya ? Kalbimin sesinden rahatsız olabilecegm aklıma gelmezdi 😂
Busra34ybg Nurkiz panik atak çok kötü bisey inşallah yoktur sende gebelikte nabız yüksek olabiliyormuş az önce ölçtüm 105 atıyordu benim ama 140 olduğu günleri hatırlıyorum
Nurkiz Busra34ybg inşallah doktora gidince soracam.ben ölçmedim ama rahatsz edecek kadr fazla hızlı 😊