Annelerinannesi_61 Kadze aynı bende oyleyim canım. Ama benim ilkdefa bu kadar gecikti bir gün bile gecikmezdi şimdi kaç gün oldu valla belki geç döllenmedir ikimizinkide canım bakalım bekleyelim sabır
Kadze Annelerinannesi_61 cnm bugün gecikme yedinci gün öylesine akşamüstü bir test yaptım ikinci cizgi silik çıktı aklıma burası geldi hemen durum nedir baktin mi test falan?
Annelerinannesi_61 Kadze canım kan testi sonucumdan sonra birdaha test filan yapmadım hiç ebe bana 1 hafta 10 gün bekle yine öyle yap dedi ama hala adet olmadım
Kadze Annelerinannesi_61 çok sağol kuzum güzel haberlerini bekliyorum inşallah dualarim sizinle mesajını gördüğüm herkes için dua ediyorum 🤲