Elifbebek 38+2 den selam Kizlar belim alt kismi cok agriyo ne yapsam gecmiyo ayaga kalktigimda belim kopacakmks gibi oluyo ve kasiklarim ozellikle sol tarafa bi agri giriyo ayaga kalkinca sizce dogum belirtisi olabilir mi?
Burcucelikzengin Elifbebek merhaba bana 36. Haftadan sonra olmaya başladı öyle bebek doğum kanalına girmeye çalıştığı için sanırım. 39+3 üm hala aynıyım ama doğumum olmadı
Nursahcan Elifbebek kuzum bebek tam dogum kanalına gorıyormus o yüzden oluyormus 31 de donmeye basşlıyormus ben 36 da öle agrılarım oluyordu belım yürğyemıyorudm yatamıyordum yalancı sancı olmus suan 39 olduk hıc gelcek gıbı degıl
Mekselinda Duşa girdiniz mi eğer ki bi rahatlatma sakinlik olursa yalancı sancı olabilir yok hala geçmiyor ise acile gidip sancılara bakabilirler