Ozgen deletedmom24 benim ilk kızımda güzel geçti ikincisi çok kötü 19 erkek dedi 25 haftada başka doktor kiz dedi ama inanmadım içim erkek diuor
Turtam Denosko benim içime kız doquyo kocamın da aynı ama etraftakıler dıo erkeqe benzıo yuzun qüzelleşmiş qöqüs ucum pembe oluo bırden kahwe oluo anlamadım çarsamba qunu öqrencez bakalım hayırlısı olsun🙏🏻🤗🤗🤗
Denosko Turtam o zaman kesin kız olucak demişti dersin🤗 sağlıklı sıhatli olsun inşallah evlatlarımız 🙏