Seher- Merhaba güzel annelerim yarın doktor kontrolüm var 22+3 olduk kaç gram olduğunu merak ediyorum.Sizlerin bebeği kaç gram oldu bu haftalarda 😍
Seher- hulya1esila evett bizde aynıyız sizinle ortalama yarım kilo oluyor sanırım bebişler bu haftalarda 🤗
Seher- ymc0355 yani genel olarak gördüğüm kadarıyla yarım kilo oluyor bebişler inşallah sağlıklı olsunlarda gerisi çok önemli değil 🤗
Mutluuyuvaa 38Seher canım benim bebiş 17. Haftaya girdik 165 grammış sizin o dönem kaç gramdı zayıfmı acaba bebeğim
38Seher Mutluuyuvaa 17+2 günlükken gittiğimizde canım 195gr miş bizimki seninki de normal me düşük mede çok yüksek böyle olması en güzeli aşırı kilolu olunca da normal doğum zor oluyor 🐣🤗