Szsz Kizlar anne adayları çok korkuyorum 2 ay 4 gün hamileyim ve bugün daha ılık defa kahve renkli leke geldi korkuyorum olurmu bu biraz daha agirm var lütfen yazarmisiniz
34_21_23 Szsz doktora görünseniz daha iyi olur. Burdakiler birşey olmaz dese gerçekten rahatlayacak mısınız
Gulbahar3535 Benm de kahverengi leke gelmişti. Doktor kırmızı renk olmadığı sürece korkma demişti. 20.haftada da geldi benim kahverengi lekelenme