maria12 ben de 18 haftalık hamileyim toplamda 3 kilo almışım ama doktorum bana 25. Haftadan sonra kilo alacaksın bu haftalarda değil diye sürekli söylüyor ki normal kilo ile hamile kaldım kilolu değilim 60 kilo ile kaldım. İlk doğumumda doktorum başkaydı hiç böyle şeyler dememişti toplamda 14 kilo ile bitirmiştim ki o zaman da bu haftalar aynı kiloyu almıştım doğumdan 2 ay sonra da eski kiloma dönmüştüm hemen. Şimdi ben de düşünüp duruyorum napıcam diye ekstra bir şeyler yemiyorum ama alıyorum