Cutepregnant 16.haftadayım bu hafta aşırı derece baş agrim var. Hala geçmedi hamilelikten midir sizce?
dugmeninannesiii Cutepregnant geçmiş olsun canım. Aynı problem bendede var şuan 14+4 üz. Ama 12. Haftadan beri sürekli başım ağrıyor iki gün iyiysem üçüncü gün mutlaka ağrıyor. Normalde migrenim var benim bu kadar sık olmazdı artık çok sık 😕
Nursahcan Cutepregnant gecmıs olsun kuzum evet hamilelikten kaynaklı oluyor ve cok zor allah yardımcın olsun ben ilk üc ay cektım aglaya aglaya bı hal oluyorudm ılık dus al loş ortamda bulun
Cutepregnant Merveyzc1661 dugmeninannesiii bende de migren var ama bu kadar dayanılmaz olmuyordu. Parol asla yeterli olmuyor😞😞 ne yapacağımı bilemedim. Sizlere de çok geçmiş olsun💐💐
Merveyzc1661 Bende 7+1 deyim inanılmaz baş ağrım var sürekli birde geçmiyor çıldırcak seviyeye geldim ama dün doktora sordum normal hormonlardan dedi birde bebeğin cinsiyeti erkek oluyorsa öyle baş ağrısı olurmuş saçma ama öyle duymuştumdoğruluğu nedir bilemem 🤭
Eymen71 Kızlar ben nane yağı ve lavanta yağını azcık avucuma damlatıp karıştırıyorum alnıma sürüp uzanıyorum ıyı gelıyo doktorunuza sorabılırsınız