Frdglp Kizlar afedersiniz wcye gidip idrarimi yapiyorum ciktiktan hemen sonra sanki hic wcye gtmemisim gibi sıkışiyorum normalmi acaba
lalezar06 Yaparken yanma veya ağrı yoksa normal canım bebeğin idrar torbana baskı yapıyor çünkü, ama yanma ağrı vs varsa idrar yollarıni usutmus olabilirsin bunu da gözönünde bulundurarak durumunu degerlendir