Arkadaşlar merhaba gecen hafta cuma doktora gittiğimde hamile olduğumu öğrendim BHCG ilk 484,53 oraniydi ertesi gün çok az koyu renkte kanamam oldu akıntı şeklinde doktorum pazartesi çağırdı bakti kese yine yok ama rahim duvarım kalınlaşmış tekrar kan verdim oran 861,49 du bu gün zaten kontrolum vardı baktıgında yine kese yoktu ama oran 1130,85 olmuş biraz yavaş ilerliyor dedi 1500 un üstüne çıkınca kese gözükmezse sıkıntı dedi benim gibi olanlar var mı moralim bozuldu bu kese niye gözükmüyor normalde gözükmesi gerekiyormuş 😞😞