Betul5352 Ozgsgr benim tek taraflı direnç var 26 haftada 928 gram di yani uyumluydu kilosu bende çok kafama taktım ilk başta ama çok şükür sağlıklı gidiyor 🤗
Ozgsgr Betul5352 insanın elinde olmuyor doktor iyide dese insan yine kafasına takıyor 😊 çok sevindim sağlıklı olmasına çok iyi 😍
Caglacolak5237 aysegull23 canım sende tansiyon var. Beslenme fark etmez damarda direnç zaten tansiyon yapıyor. Sen çok dikkat et kuzum stres yok yat dinlen
aysegull23 Caglacolak5237 Çok teşekkür ederim elimden geldiğince dikkat ediyorum ama işte 🤷🏻♀️🙏🏻 İnşallah sorunsuz atlatırız hepimiz ☺️
ilseng Ozgsgr evet öyle oluyormuş bana da anlattı bunları. Hatta ebemde de aynı problem olmuş 37 haftalık doğum yapmış. Bakalım bizim nasıl olacak 🥰 benim kardeşim 1300 gram doğdu cok şükür sağlığı vs yerinde kilo bi şekilde alınıyor yeter ki organları gelişsin sağlıklı olsun 🙏🏻
Ozgsgr ilseng evet haklısınız sonuçta çok kilolu olması demek sağlıklı demek değil :) bebislere yetecek kadar olsun dogunca besleriz zaten her türlü 🤗
momteacher Benimde 21.haftada ayrıntılı ultrasonda tek taraflı direnç gördü dpktorum, ecopirin die bi ilaç yazdı,34.haftaya kadar devam edeceğiz dedi,kilosu haftasyla uyumlu şuanda 28. Haftadayz, haftaya kontrolümüz var inşallah herşey yolundadır🙏🏻
Ozgsgr momteacher benimde o haftalarda görülmüştü sonradan kayboldu şimdi yine çıkmış işte anlamadım neden sanırım vücut yapıyor hamilelikten kaynaklı bilemedim 🤷 inşallah iyi haberler alirsiniZ 🌸