Nezosikra Fundakoc degil canım simdiden kendini kasma ve korkma ben 2 tane normal doğum yaptım şuan 3 üncüye hamileyim inslalah buda normal olur 39+5 günlük oldum bekliyorum Hayirlsii ile sag salim alırız inslalah kucağımiza hepimiz ❤sende kendini rahat bırak sonrasi çok güzel cektigin sancidan sonra kavuştugun mucize harika bişey bütün acıları unutturuyor
Mervee88 Fundakoc normal doğum nasip olmadı mecburi sezaryen oldum ama bence sezaryen da çok fazla acılı🥺 resmen yarım kalmış gibi hissetmiştim kendimi ilk zamanlar.. bugün tam 21 gün geçti doğumumun üstünden dış dikişlerim gayet iyi ama iç dikişlerimde hala acı var😕 o anda hiç bişey hissetmiyorsunuz ama sonrası kötü😔 evet eninde sonunda hepsinin acısı geçiyor hatıra olup kalıyor😊 önemli olan verişinizi sağlıkla kucağınıza almanız 🥰
Gulsen4224 Fundakoc hayır acılı değil sancısı bile güzel herşeyi ile güzel bütün duyguları yaşamak ileride çok hoş bir his bırakıyor cnm agrılar o günde kalıyor bebeğine kavuşunca dünyalar senin herşeyi unutuyorsun çok güzel bir duygu 💕🌺
Yasanixxxx Fundakoc nasil bişey olduugunu bilmiyorum doktorla bizde normal dogum kararlastir dik hersey cok güzel gidiyor 37 haftalıgım 😊
Hann Çok acılı olsa kardeşlerimiz olmazdı. Annelerimiz bir tane de bırakırdı. Acımıyor değil ama bebeği kucağa aldığında unutuyorsun hepsini
neslihann87 Mervee88 evet katılıyorum ben 1 normal 2 sezaryen oldum kesinlikle normal doğum sonrası için çok kolay ve rahatlık
Happynewmomy 15 gün önce doğurdum 14 saat sancı çektim suyum bittiği için acil doğuma aldılar ilk 10 saat iyiydi sonra açılmam ilerlemedi diye suni sancı takıldı asıl ağrılar o zaman başladı ilk başta gıdıklıyodu son 1 saat çok ağrım oldu her sancım geldiğinde çığlıklar attım ama o 2 sancı arasındaki 1-2 dakika uyuyup rüya bile gördüm bebeğin başının geldiğini hissettim bağırdım ilgilenmediler o yüzden çok sancı çektim ama bişey diyim mi 2. Günü ev işlerimi yapabildim gece bebeğime kendim baktım kimseye muhtaç olmadım ve benim dikişlerim çok çok çok fazla doğumdan ilk çıktığımda bi daha doğurmam dedim ama şuan o acıyı tarif et desen edemem çünkü unuttum gitti bebeğimin ağlama sesini duyduğumda ayy dedim ve onu izlemeye başladım bütün ağrılarım geçti gitti çok ama çok güzel bi duygu normal doğum imkanın varsa tabiki de hem kendin hem de bebeğinin sağlığı için normal doğur herkes doğuruyo ve benim karşımda yatan suriyeli bi kadın vardı 7. Doğumunu yaptı bu kadar zor olsa 7 tane doğurmazdı öyle düşün hem ben de bikaç sene sonra tekrar düşünüyorum inşallah ❤️ İnşşalllah sen de sağ salim kucağına alırsın
EsraUmt Yani bu konuda başkalarının yorumuna göre hareket etme olumlu ya da olumsuz.Dr unla konuş çatın dar mı acı eşiğin normalde düşük mü eğer düşükse daha elle muaynede halsiz güçsüz düşersin o sancılarla zor ben yeni doğum yaptım cts günü sancısız gittim suni verdiler mahvoldum gücüm kalmadı en kötüsü de elle muayneydi inlettim ortaluğı remen sonra sezeryana döndü çünkü bebek de iri olduğu için riske girer dedi o kadar bekledik en fazla üç cm açıklık olmuştu.Seni korkutmak için yazmıyorum bunları bunlar benim yaladıklarım En doğru kararı sen vereceksin sancısız ağrısız kısa sürede sezeryan mı yoksa uzun süren ağrılı sancılı doğum mu.
Fundakoc EsraUmt ben daha 9 haftalık hamileyim nasıl yapıcam yok senin yazdıklarınla korkmadımda zaten korkuodum 😂
EsraUmt Fundakoc o zaman şimdiden düşünme bunları bebeğini hafta hafta keşfetmeye bak tadını çıkart😊🍼
Gulsen4224 Fundakoc korkma cnm çok güzel bir duygu kardeşim de sezeryan yaptı korkutmak için değil cnm doğruları söylüyorum abla iyiki sezeryan yapmamışsın zorlukları var dedi karnım kassıklarım agrır dedi sonradan agrısı oluyormus ama sezeryan yapanlara hep maşallah derim 😇
Nursah07 Acılı değil, bebeğinin sana gelmeye çalışması yolunda çekilen sancılar çok güzel hatta keşke doğumuma geri dönebilsem, tekrar doğursam çok özel anlar ☺️
Nezosikra Hmlayse yok kuzum daha doğurmadım ama inslalah bugün olur biraz sancim var gibi bugün artar inşalalh da dogururm tam 40 haftalık oldum
HtcGB 2,5 ay önce normal doğum yapan biri olarak söylüyorum her şeyi unuttum iki şey aklımda, oğlumun balık gibi kayması ve ilk çığlığı…🎈Dünyalara değişmem.🥰💕