Kirazkymz ben mediline da yaptım canm doğumu ve gerçekten a dan z ye her anlamda çok memnunum , zeynep hanım şahane bir doktor , ebem gerçekten beni inanılmaz rahatlattı ve doğum sonrası herkesin ilgisi o kadar harikaydı ki 1 günlük prenses hissettim kendimi