Busocanehh ben hem özele hemde devlete gidiyorum. İki doktorumda iyi. Ama gönlüm şehir hastanesinde doğum yapmaktan yana ne biliym baştan devlet geçiyordu içimden arkadaşların tavsiyesiyle özelede gitmeye başladım 13. Haftamdan itibaren. Benden önce arkadaşım gittiğim özelde doğum yaptı yenidoğanda yer yokmuş diye başka bir özele gönderdiler bebeği (sarılık değerleri yüksek çıktığı için) herkesin başına gelebilecek birşey sonra empati yapınca o halde birde hastane aramak bebeği ordan oraya dolaştırmanın zor olduğunu düşününce özelde doğum yapmak bir tık daha aşağı indi bende. Tabi daha 7 haftam var ne olur ne değişir ruh halimde bilemem ama böyle bir tecrübesi olan varsa bende merak ettim :)