Nurunsl Üzülme kontrollerde sıkıntı söylenmiyorsa sakin bir bebişin olacağa benziyor 🤗 Teyzemin Dr bu cocuk cok hareketli biraz seni yoracak dedi usg hareketlerine bakarak doğdu 2 yıldır böyle bi coşku, hareketlilik, var ki cocukda🤦🏽♀️😁 aslında anne karnında sinyalleri veriyorlar seninkide dediğim gibi kendi halinde sakin olacak demekki 🙂