Userkbr Kızlar 5 gündür öksürük, burun akıntısı, hapşırık, var korkuyorum normalde çok sık grip olurum Ama içime şüphe düşmedi değil.. Aynı durumda olan var mı napmalıym
Busra34ybg Userkbr covidte burun akıntısı ve hapşırık olmuyor diye biliyorum canım inşallah değilsindir
[silindi] Userkbr bu sene grip yok gibi bisey, tum doktorlar soyluyor mevsiminden once hepimiz maskeliydik diye yayilim cok dusuk seviyede. Bu arada covidde hem burun akintisi hem asiri hapsuruk yasadim yani onlem amacli test yaptirmakta fayda var, negatif olma ihtimaliniz var her zaman tabi ama riske atmaya degmez.
Hande16 Userkbr bende de burun akıntısı ve hapşırık vardı sonrasinda tat koku kaybi başladı test yaptırdım pozitif çıktı maalesef
Cappon İnşallah degilsindir kuzum ama bende gribim sandım iyileştim iyilestigim gün tat koku kaybım gitti test verince pozitif çıktım bana kalırsa için rahatsız diye yaptır istersen
Busra34ybg Pinar_ayaz_47 ya herkes farklı mı yaşıyor anlamıyorum alakasız belirtiler bile korona çıkıyor iyice korkmaya başladım
Eeezgi Eşim pozitif çıktı 2 gün önce ilk belirtisi ateş ve halsizlikti test verdi aynı gün. Şimdi ateşi düştü sadece ağrıları çok fazla tat ve koku kaybı yok. Şuan hatta grip gibi. Dün de benim ateşim bir anda yükseldi 39 dereceyi gördük. Ben de pozitifim bende de tat koku kaybı yok ateş ve ağrı sadece. Doktor da kan sulandırıcı iğne ve parol kullanmamı vitaminleri aksatmamamı söyledi. Bir de d vitamini miktarını artırdık.
Cappon Userkbr bildiğim kadariyla bebeğe bı etkisi olmuyo covidin bebeğe gecmiyo ama tabi sendeki septomlara bağlı olarak mesela yemezsen icmezsen tansiyonun falan düşer çıkar anca o şekilde etkilenir o yüzden o içindeki kurtu at ya da yemeden içmeden c vitaminin eksik kalma canım benim 😘
[silindi] Userkbr insallah negatif cikarsiniz ama tedbirli olun, vucudunuza yayilmadan vs atlatmis olursunuz en azindan. Hamilelikte bebege bir zarari henuz bulunmamis o konuda iciniz rahat olsun ama tabi kendinize dikkat edin 🙌🏻
Eeezgi Userkbr bebeği etkilemiyormuş. Sadece ateş kontrol altında tutulmalı tabi ki… bir de pıhtı ihtimaline karşı iğne. Onun dışında bol dinlenme, iyi beslenme ve vitamin.
Keskinoglu Covitte 3n belirgin özellik sanırım halsizlik..kolumu kaldıracak halin kalmıyor…bende baştan hafif grip gibi başladı.sonra halsizlik titreme terleme.sonra aşırı öksürük şimdi biraz daha iyi gibiyim.karantinadayim hala
Bulut34 Eeezgi ya bende 4 haftalıkken korona atlattım ateşim vardı ama eşim sürekli düşürüyordu. Çogu kişi bebegi etkilemez diyor ama bilmiyorum 😑😑