Benim önce erkek olduğu söylendiği arden Alp adını koyacaktık belliydi sonradan kız olduğu söylendi. Arden ismini çok ama çok beğeniyorum ilerde allahım nasip eder de erkek evladımda olursa kesinlikle arden ismini koymak istiyorum. Bence çok güzel seçim yapmışsınız. Sağlıkla gelsin 💜