Kızlar bu aralar bu form da çok aktifim sürekli yazıyorum 😂
12 haftalık hamileyim bulantılarım hiç geçmedi daha çok fazla halsizlik sürekli uyumak istiyorum aslında uyumak değil de kafam kalkmıyor yatmak istiyorum bulantılarımdan yatamıyorum. Yemek yemek hiç canım istemiyor. Birde iğne kullanıyorum ne zaman geçecek biraz daha rahatlayacağım acaba. Doktorum bulantıların olsun diyor vermiyor bulantı giderici ilaç kasıklarım ağrıyor düşük riskim vardı yeni yeni normale dönüyorum zor bir dönemden geçiyorum 🙄🤨😔 ama değecek inşallah 😇