Kızlar selam. 13 haftalık hamileyim bol bol su içmeye sağlıklı şeyler tüketmeye çalışıyorum. Ama günde 2 litre su içecem derken şişiyorum resmen nefes almak acık zorlaşıyo. Böyle çok şiştiğim zamanlar da kalbim sanki pıt pıt sırtımda atıyo gibi normalde farketmiyorum ama böyle dikkat edince öyle gibi oluyo. Bu durumu yaşarken yalnız mıyım ki acaba var mıdır benim gibi olan hamişler 🙄
Bide cinsiyetini de çok merak ediyorum bi tahminlerinizi alırız teyzelerimiz 🙃⚘
