Kızlar bugun hastaneye asılama tedavisi icin gittim , adetin 2. Gunu testlerım yapıldı ve ultrason yapıldı 25mm kist var tedavi yapmıycaz onumuzdeki ay gel dedi .. Belki bilenler vardır beni uc yıldır denıyoruz , dusuklerim var falam hast git gel cok yorulduk , acaba ozel hastaneye gitsem mi yarın tedavi uygularmı ozel hastane kist olmasına ragmen kucuk ama genede buyuyebılır kist dedi , basınsan boyle bı durum gecen oldumu kızlar kiste ragmen tedavi alan vs