Smgyy bende 37+2deyım beımde 2 cm acıklıgım var bebek kanala yerlesmıs sıddetlı kasık ve bel agrısı cekıyorum yurumekde dahi zorlanıyorum nişan veya su gelmedı beklemedeyız. Rabbım hepimize kolay doğum nasip etsin hayırlısıyla evlatlarımızı kucagımıza alalım ❤️